• وبلاگ : چنارستان
  • يادداشت : آخرين اخبار از امامزاده
  • نظرات : 0 خصوصي ، 22 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + دوستدار چنار 

    باسلام خدمت همه

    در بحث امامزاده بايد به چند نکته مهم دور از تعصب ها و با حالتي ميانه اشاره کرد:

    1. اولين مساله اين است که اگر خانواده محترم متوليا در اين چند سال که متولي امامزاده بودند و مورد احترام عموم مردم چنار،حداقل ميامدند و درآمد امامزاده را با خود امامزاده نصف و به قول گفتني(برارقس)ميکردند هم حلال بود(چون براي نگهداري امامزاده زحمت ميکشيدند)،هم با هزينه کردن آن نصف ديگر براي امامزاده وضعيت امامزاده خيلي خيلي بهتر ميشد.و مردم منتظر نميشدند که ببينند کسي فرزندش هرچندسال يکبار توسط امامزاده شفا پيدا کنه و آن خانواده براي ندا و عرض ارادت به امامزاده يک قسمت از آن را بازسازي يا مرمت نمايند. و اعتبار خاندان متوليا در چنار روزبه روز بيشتر ميشد.

    2. با توجه به کانديداشدن برادر عزيزمان آقا يونس در شوراي اسلامي روستاي حاشيه دار چنار، بايد گفت که نگاه مردم نسبت به پس گيري اين خانواده براي کانون درامدي آنها(امامزاده مظلوم) به يقين تبديل گشته.

    3. امامزاده به هرکسي که تعلق داشته باشد در نگاه اول نشانه فرهنگ ديني و اعتقادي مردم چنار است. و من به هردوگروه پيشنهاد ميدهم تا در يک صف بايستند و در پيشرفت چنار گام بردارند نه در به کرسي نشاندن حرفهاي خود.

    4. امامزاده در عصرکنوني تنها کليد توسعه چنار است. اگر ميخواهيم تاحدودي به جايگاه سابق چنار در منطقه دست پيداکنيم. بايد در جهت توريستي کردن چنار با توجه به موهبت امامزاده تلاشي مضاعف نماييم.

    5. ايکاش ما انقدر که احترام کانديداهاي مجلس را داشتيم با همشريان هم بااحترام برخوردميکرديم.

    6. وجود شخصيتهايي همچون برادر گرامي آقايونس متولي با آن اطلاعات،نطق و خنده هاي محبت آميز يک موهبت و نعمت است از طرف خداوند براي چنار تا ايشان سفير چنار در شهرستان و حتي استان باشند.ولي ايشان هم بايد هميشه مصلحت عموم را بر مصلحت خاندان ترجيح دهند تا از آن اعتماد لازم عمومي برخوردار باشند.زيرا ايشان الحمدالله هم سواد کافي ،نطق و سخنراني تحسين برانگيز ودلنشيني دارند.که ميتواننند اعتماد عموم مردم چنار،چه آنهايي که در اين روستا زندگي ميکنند و چه در اسدآباد وقتي پيشتيبان برادر يونس متولي باشند بنده با جرات ميگويم که ايشان روزي نماينده مجلس محترم شوراي اسلامي شهرستان اسدآباد خواهند شد