سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چنارستان
صفحه نخست        عناوین مطالب          نقشه سایت              ATOM            طراح قالب
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
آخرین تغییرات




    چرتیک شماره ی ۴ (چاپ دی ماه ۸۷) به بخش دانلود ها اضافه شد
درباره وبلاگ


کمک مالی

    موسسه چنارستان یک نهاد غیر دولتی است که از هیچ سازمانی حمایت مالی نمی شود و در واقع به صورت خیریه اداره می شود. از این رو یک شماره حساب جهت دریافت کمک های مردمی شما مردم خیر به موسسه برای انجام بهتر فعالیت های چنارستان اختصاص داده شد. شماره حساب ۰۳۰۸۳۴۴۳۴۱۰۰۵ به نام موسسه ی فرهنگی اجتماعی چنارستان قابل واریز در تمام شعبه های بانک ملی ایران

    

چند روز پیش با یکی از اعضای هیئت امنای امامزاده تماس گرفتیم و از آخرین وضعیت امامزاده جویا شدیم. ایشان دلیل تأخیر در کار بازسازی را یکی نبود بودجه ی اولیه و یکی شکایت خانواده ی متولی دانستند: دو شکایت صورت گرفته مبنی بر این که هنگام تخریب امامزاده به مقدسات دینی مردم توهین شده و نیز به برخی آرامگاه های پشت امامزاده آسیب رسیده است. این در حالی است که در زمان تخریب حاج آقا امیدوار که آن زمان روحانی چنار بودند در جریان کامل تخریب قرار داشتند و قرآن ها و دیگر وسایل را از امامزاده خارج کرده بودند.

این عضو هیئت امنا اعلام کردند مبلغ یازده میلیون و هشتصد و چهل هزار تومان برای شروع کار بازسازی واریز شده و سعی می کنیم در روزهای آینده کار شناژریزی را شروع کنیم. 

همچنین دیروز در تاریخ 11 خرداد با آقای ویسی (کارمند اداره ی اوقاف اسدآباد که در غیاب آقای نوروزی - ریاست اداره ی اوقاف-  به دلیل سفر به مکه ی مکرمه پاسخگوی ما بودند) هم تماسی داشتیم و ایشان در پاسخ به این که برنامه چیست و کار به کجا رسیده؟ فرمودند که « همین روزها کار ساخت و ساز امامزاده شروع می شود و فعلا در حال تحویل گرفتن نقشه از استان هستند و شاید تا الان هم نقشه را گرفته باشند».

 ایشان شکایت خانواده ی متولی از آقای نوروزی را تایید کرده و فرمودند : « شکایت را خود آقای نوروزی و در دادسرای همدان پیگیری می کنند و من دقیقا در جریان نتیجه ی آن نیستم و من بعید می دانم این شکایت خللی در کار ساخت امامزاده ایجاد کند. اوقاف برای این کار مصمم است و باید امامزاده بازسازی شود». و در نهایت ایشان با تأیید این که بودجه ی اولیه ی بازسازی به تازگی واریز شده فرمودند «نمی توانم تاریخ دقیقی برای شروع ساخت اعلام کنم ولی همین روزها این کار انجام می شود.»






موضوع مطلب :

          
یکشنبه 92 خرداد 12 :: 1:58 عصر

لوگو

آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 7
  • بازدید دیروز: 6
  • کل بازدیدها: 214093
  •                                  
گپ
برنامه موسسه
            
font-family: Tahoma; font-size: 8ptdiv class=div35/pb:BlogLinks/pb:BlogLinks