• وبلاگ : چنارستان
  • يادداشت : آخرين اخبار از امامزاده
  • نظرات : 0 خصوصي ، 22 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2      >
     
    + آشنا 
    مردو مردونه يا همه نظرات را بزاريد يا در اين دکون بغاليتون و ببنديد

    امامزاده

    بي شک حريم امني بود براي دلهاي شکسته- بزرگترهايمان او را خوب ميشناختند گرچه نسل ما او را خوب نفهميد اما کاش برايمان ميماند با همان ايوان قديمي---------------

    + يونس متولي 
    سلام برآشناي غريب
    از لطف شما ممنونم
    باور کنيد خانواده بنده با کسي مشکلي ندارند متاسفانه قضيه را وارونه جلوه داده بودند و الا ايراد در شکل اجرا بود نه محتواي عمل
    شما هم انسان محترمي هستيد
    هرکه غمگين کندت شادش کن وانکه بندت نهد آزادش کن
    + يونس متولي 
    سلام بر دوست عزيزم دوستدار چنار
    از لطايفت ممنونم کوتاه سخن اينکه
    1- شما اگر از درآمد سابق سهمي مي خواهي من با کمال ميل تقديم ميکنم .
    2- قدم اوقاف به روي چشم
    3- مگرسهام امامزاده در بازارهاي بورس خارجي خريد و فروش ميشده که متاثر از نرخ دلار باشد؟
    4- از مصاحبت و مجالست (روياروئي )با شما خرسند ميشوم
    5- من فرهاد معروف را نمي شناسم
    6- چه کسي گفته من با امامزاده کار دارم؟
    7- براي محبت کردن به بنده موضوع ديگري (بجز امامزاده)سراغ نداريد؟
    دوستدار دوستدار چنار يونس متولي
    + دوستدار چنار 

    با سلام و تبريک به خاطر پيروزي و درخشش اقاي متولي

    در جوابيه اي که براي بنده اقا يونس فرستادن بايد بگويم. شما فقط به بند 2 اشاره کرديد چرا به بند اول که همان قضيه (برار قس) کردن درامد امامزاده با خود امامزاده است صحبت نکرديد؟ و گفتيد همش مال خودم، همش مال خودمه. اگر شما مقداري از درامد خودتان را خرج امامزاده ميکرديد حلان ديگه پاي اوقاف به اينجا پيدار نميشد برا. و اما بعضي خرفها از گوشه و کنارها هم شنيده ميشود که شما حتي در بين برادران محترم و عزيزتان (که برخي از آنها از دوستان گل و صميمي بنده هم هستند) سهم امامزاده را در صورت نياز بين خودتان خريد و فروش ميکرديد که حتي سهم هرکدام در بازار برادريتان به چند ده ميليون تومان (زمان دلار 1226) ميرسيد. حالا من کاري ندارم ولي بدانيد که مردم هم هوشيار نشسته اند و به شما چرتيک ميزنند تا از خواب امامزاده بيدار و هوشيار شويد

    بنده اماده رويارويي حضوري در کنار جوانان چنار با جنابعالي هستم. چون شما قبل از انتخابات در جلسه شبانه اي که براي تبليغات خود تشکيل داده بوديد به دلايل محکمي اشاره نموده ايد و من و ديگر جوانان چنار ميخواهيم ان دلايل را ببينيم و بدان و مطمئن باش که اگر سنديت سوري و ساختگي باشد تو را به فرهاد معروف و راوي معرفي خواهيم کرد و تو خود اورا ميشناسي که چه ها خواهد کرد برادر متولي. راست و حسيني به مردم چنار بگو درآمد امامزاده را به ما بازگردانيد و بگذار مردم زندگي کنند حاج يونس متولا (عليهم الدرآمد)

    با تشکر از شما دوستدار چنار و دوستدار آقا يونس


    + آشناي غريب 
    سلام حاج يونس
    باهمه مشکلاتي که با خانواده متولي درقضيه امامزاده داشتم (که البته خداميداند درآن نيتي جز رضاي خدانبود)
    اين واقعيت رو ميگم که انسانهاي محترمي هستند.
    خدمت برادر عزيزم جناب دوستدار چنار عرض کنم که تهمتي که در آستانه انتخابات شورا ها به بنده لطف کرده اند به دو دليل عقلي و قانوني وارد نيست و اگر به فرايند ورود اينجانب به انتخابات واقف باشيم اين موضوع (بند 2 اظهارات جنابعالي) سالبه به انتفاء موضوع است:
    1- دليل عقلي: اگر بپذيريم که بنده (به دلايلي که موضوع بحث نيست) يکي از مخالفين جدي تخريب امامزاده(تاکيد ميکنم تخريب و نه "توسعه") بوده ام اين موضوع که عجله ام براي بازسازي(با رعايت طرق قانوني) بيشتر از ديگران نباشد کمتر هم نيست اظهر من الشمس است.
    2- دليل قانوني : مطابق قانون(اگر خود را مطيع آن بدانيم) امامزاده به اراده و تصميم هيئت امنا و تحت نظارت اداره محترم اوقاف اداره مي شود و شورا را در آن هيچ دخل و تصرفي نيست لذا دست يافتن به کرسي شوراي اسلامي مجالي براي نگراني از اين باب فراهم نمي کند.
    باز هم تاکيد ميکنم هرکس بد ما به خلق گويد ما چهره او نمي خراشيم
    پاسخ شما را موکول کردم به ساعات پاياني انتخابات تا شائبه هرگونه دفاع به منظور کسب راي منتفي گردد
    در مورد دلايلي که با عنوان"موضوع بحث نيست" مرقوم شد مايلم با کمال احترام حضورا خدمتتان ارائه نمايم
    با احترام يونس متولي
    + ناصر 
    مارو ياد افشين انداختي
    چقدر جاش توي چنارخاليه بخدا.
    افشين رفت ولي بايد افشين ها جاي خاليش رو توي عرصه سازندگي چنارپرکنن.
    + تنهاترين تنها 

    مدت هاست رفته اي اما هنوز باور ندارم هرز گاهي ب نشريه اي نيمه تمامت سر ميزنم ب اميد انکه ........

    چقد دلتنگتيم جقد تنها شديم

    تقديم ب نازنيني ک از بينمون رفت

    شادي روحش اللهم صلي علي محمد و ال محمد

    + ابجي كوچيكتون 

    سلام خدمت برو بچهاي گله چنارستان خسته نباشين

    اهالي محترم چنار بهتره بجاي اينکه دنبال مقصر بگرديم دنبال اباداني امام زادمون بشيم

    راستي واسم دعا کنيد اين ترم استادام خيلي سختگيرن

    چنارياي گل دارم برميگردم بخدا دلم براي تک تکتون تنگ شد

    + ايمان 
    اي بابا
    يه خورده زيادي داغ کردين
    حالا امروز نشد فردا امامزاده درست ميشه
    ديگه دعوا نداره
    در ضمن اگه کسي از ف-ش-ک-ن استفاده کنه اي دي ش نمي افته
    + دوستدار چنار 

    باسلام خدمت همه

    در بحث امامزاده بايد به چند نکته مهم دور از تعصب ها و با حالتي ميانه اشاره کرد:

    1. اولين مساله اين است که اگر خانواده محترم متوليا در اين چند سال که متولي امامزاده بودند و مورد احترام عموم مردم چنار،حداقل ميامدند و درآمد امامزاده را با خود امامزاده نصف و به قول گفتني(برارقس)ميکردند هم حلال بود(چون براي نگهداري امامزاده زحمت ميکشيدند)،هم با هزينه کردن آن نصف ديگر براي امامزاده وضعيت امامزاده خيلي خيلي بهتر ميشد.و مردم منتظر نميشدند که ببينند کسي فرزندش هرچندسال يکبار توسط امامزاده شفا پيدا کنه و آن خانواده براي ندا و عرض ارادت به امامزاده يک قسمت از آن را بازسازي يا مرمت نمايند. و اعتبار خاندان متوليا در چنار روزبه روز بيشتر ميشد.

    2. با توجه به کانديداشدن برادر عزيزمان آقا يونس در شوراي اسلامي روستاي حاشيه دار چنار، بايد گفت که نگاه مردم نسبت به پس گيري اين خانواده براي کانون درامدي آنها(امامزاده مظلوم) به يقين تبديل گشته.

    3. امامزاده به هرکسي که تعلق داشته باشد در نگاه اول نشانه فرهنگ ديني و اعتقادي مردم چنار است. و من به هردوگروه پيشنهاد ميدهم تا در يک صف بايستند و در پيشرفت چنار گام بردارند نه در به کرسي نشاندن حرفهاي خود.

    4. امامزاده در عصرکنوني تنها کليد توسعه چنار است. اگر ميخواهيم تاحدودي به جايگاه سابق چنار در منطقه دست پيداکنيم. بايد در جهت توريستي کردن چنار با توجه به موهبت امامزاده تلاشي مضاعف نماييم.

    5. ايکاش ما انقدر که احترام کانديداهاي مجلس را داشتيم با همشريان هم بااحترام برخوردميکرديم.

    6. وجود شخصيتهايي همچون برادر گرامي آقايونس متولي با آن اطلاعات،نطق و خنده هاي محبت آميز يک موهبت و نعمت است از طرف خداوند براي چنار تا ايشان سفير چنار در شهرستان و حتي استان باشند.ولي ايشان هم بايد هميشه مصلحت عموم را بر مصلحت خاندان ترجيح دهند تا از آن اعتماد لازم عمومي برخوردار باشند.زيرا ايشان الحمدالله هم سواد کافي ،نطق و سخنراني تحسين برانگيز ودلنشيني دارند.که ميتواننند اعتماد عموم مردم چنار،چه آنهايي که در اين روستا زندگي ميکنند و چه در اسدآباد وقتي پيشتيبان برادر يونس متولي باشند بنده با جرات ميگويم که ايشان روزي نماينده مجلس محترم شوراي اسلامي شهرستان اسدآباد خواهند شد

    + دوستدار چنار 
    سلام دوستان
    درسته که خداخودش جاي حق نشسته ولي ماچناري هاهم نسبت به وضع روستامون مسئوليم. بايد درحدتوان مطالبات برحقمون رو خودمون پيگيري کنيم يا اينکه از شورا ودهيار بخوايم. خدا لعنت کنه آدماي بيتفاوت رو که اجازه ميدن سالهاي سال يه پروژه فرهنگي بزرگ به اسم (((( امامزاده ))))) راکد بمونه.
    لعنت بر باعث وبانيش
    + حسن نوروزي 
    با سلام خدمت همه اهالي محترم روستاي چنار و شهرستان اسدآباد
    باستحضار ميرساند اعتبار سي ميليون توماني اوليه ساخت امامزاده بنا به مشکلات اداري پرداخت نگرديده و تنها اعتبار واريزي همين مبلغ يازده ميليون و ششصد هزار تومان است و لاغير.خواهشمند است بجاي تهمت زدن به يکديگر با اتحاد و همفکري به فکر آباداني چنار باشيد تا به جايگاه واقعي خود دست پيدا کند.نوروزي سرپرست اوقاف و امور خيريه اسدآباد
    پاسخ

    سلام آقاي نوروزي . بي نهايت ممنون از لطف و توجهتون. موفق باشيد
    + چناري 
    خدمت جناب خداترس که از قرآن مثال آورده :اوونوقتا که هنوز امامزاده دست متولي ها بود آقاي يونس متولي در جواب اين که چرا پول امامزاده رو سالهاست ميخوريد و از شايعه ي اومدن امام زمان هم کلي پول نصيبتون شد؟! خنديده و گفته بودن: "بله شايعه شد که امام زمان اومده و من با پولهاش عروسي کردم و نصف دينم رو کامل کردم" !!
    حالا خطبه اي از نهج البلاغه:
    " به خدا که بيت المال تاراج شده را هر کجا بيابم به صاحبان اصلي آن بازميگردانم، گرچه با ان ازدواج کرده يا کنيزاني خريده باشند!! زيرا در عدالت گشايش براي عموم مردم است و آن کس که عدالت بر او گران آيد، به تحمل ستم دچار مي شود که بر او سخت تر است"
    "خطبه 15 نهج البلاغه"
       1   2      >