سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چنارستان
صفحه نخست        عناوین مطالب          نقشه سایت              ATOM            طراح قالب
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
آخرین تغییرات




    چرتیک شماره ی ۴ (چاپ دی ماه ۸۷) به بخش دانلود ها اضافه شد
درباره وبلاگ


کمک مالی

    موسسه چنارستان یک نهاد غیر دولتی است که از هیچ سازمانی حمایت مالی نمی شود و در واقع به صورت خیریه اداره می شود. از این رو یک شماره حساب جهت دریافت کمک های مردمی شما مردم خیر به موسسه برای انجام بهتر فعالیت های چنارستان اختصاص داده شد. شماره حساب ۰۳۰۸۳۴۴۳۴۱۰۰۵ به نام موسسه ی فرهنگی اجتماعی چنارستان قابل واریز در تمام شعبه های بانک ملی ایران

    

از شرایط پیشرفت چنار ما ،داشتن نمایندگانی آگاه، درستکار و توانا و کوشا است که دل در گرو آبادانی چنار و مصلحت عموم اهالی چنار داشته باشند  و با نیت نفع شخصی وارد این عرصه نشوند.

از این رو از شما همشهریان عزیز دعوت می کنیم با آرای ارزشمند خود. کاندیدای اصلح آقای ساسان مهرابی را حمایت کنید. ایشان متولد 1353 و دارای لیسانس علوم تجربی هستند  و مدت 20 سال سابقه ی تدریس در دبیرستان های شهرستان را دارند.

آقای مهرابی که آگاه به مطالبات و حقوق مردم چنار و آشنا به مسائل اداری هستند با روحیه ای پیگیر و پر تلاش و فارغ از هر گونه تعصب طایفه ای و نفع شخصی و... قدم به این عرصه گذاشته اند تا تنها به مصلحت چنار و چناری بیندیشند و بپردازند.

ایشان معتقدند:

"راه نجات چنار را اصلاح فرهنگ و تغییر سنتهای غلط می دانم و اینها میسر نمی شود جز در سایه صداقت و همبستگی و همسو کردن تمام نیروهای عاشق چنار"

آقای مهرابی نه هم محله ای ماست و نه دوست و فامیل! اما یک هموطن چناری است که با نیت های خیرخواهانه برای چنار قدم به میدان گذاشته است و شاید کمترین کاری که من و تو، هموطنم، می توانیم برای چنار انجام دهیم این است که چنین فردی را تنها نگذاریم و پشتیبانش باشیم.

پس وعده ی ما 24 خرداد سر صندوق با رای به آقای ساسان مهرابی که خودش را اینطور معرفی می کند:

"ساسان مهرابی: دوستدار چنار، خدمتگزار مردم"

 




موضوع مطلب :

          
چهارشنبه 92 خرداد 22 :: 7:20 عصر

لوگو

آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 1
  • بازدید دیروز: 9
  • کل بازدیدها: 214096
  •                                  
گپ
برنامه موسسه
            
font-family: Tahoma; font-size: 8ptdiv class=div35/pb:BlogLinks/pb:BlogLinks