سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چنارستان
صفحه نخست        عناوین مطالب          نقشه سایت              ATOM            طراح قالب
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
آخرین تغییرات




    چرتیک شماره ی ۴ (چاپ دی ماه ۸۷) به بخش دانلود ها اضافه شد
درباره وبلاگ


کمک مالی

    موسسه چنارستان یک نهاد غیر دولتی است که از هیچ سازمانی حمایت مالی نمی شود و در واقع به صورت خیریه اداره می شود. از این رو یک شماره حساب جهت دریافت کمک های مردمی شما مردم خیر به موسسه برای انجام بهتر فعالیت های چنارستان اختصاص داده شد. شماره حساب ۰۳۰۸۳۴۴۳۴۱۰۰۵ به نام موسسه ی فرهنگی اجتماعی چنارستان قابل واریز در تمام شعبه های بانک ملی ایران

    

برای امامزاده هادی (ع) ، بارگاه جدید ساخته می شود!

ریاست محترم اداره ی اوقاف و امور خیریه ی اسدآباد ما را در جریان خبر مهمی قرار دادند که حیفمان آمد شما مردم عزیزمان را هم در جریان آن قرار ندهیم و مطمئنیم که شما هم مثل ما خیلی شوکه می شوید! چرا که این خبر می تواند پایان دهنده ی انتظار چندساله ی ما چناری ها برای بازسازی امامزاده هادی (ع) و بهبود اوضاع آن شود. این خبر می تواند امامزاده را به سطحی که شایسته اش و شایسته ی ما چناری هاست برساند ؛ اگر بخواهیم !
آقای نوروزی رئیس اداره ی اوقاف فرمودند : «اعتباری به مقدار سی میلیون تومان از طرف دفتر مقام معظم رهبری برای بازسازی بنای امامزاده هادی (ع) تصویب شده است. طرح و نقشه ی بنای جدید آماده است که زیربنای آن حدوداً 200 متر است. »
ایشان در ادامه فرمودند : « ما برای شروع کار آماده ایم. قرار بود کار تخریب این بنا و ساخت بنای جدید آغاز شود تا کنون منتظر موافقت خانواده ی «متولّی» (متولیان امامزاده) بودیم که خوشبختانه جلب شد و به یاری خداوند بعد از تعطیلات عید نوروز کار ساخت امامزاده را شروع خواهیم کرد. »
آقای نوروزی بیان کردند : «با توجه به این که در سال های گذشته نیز نامه هایی از افراد مختلف از چنار دریافت می کردیم که از اوضاع امامزاده شکایت داشتند و تقاضامند رسیدگی به آن بودند(که این نامه ها در پرونده ی امامزاده بایگانی شده و موجود است)، الان هم از اهالی محترم چنار خواهشمندیم با شروع کار، نهایت همکاری را برای موفقیت طرح  با ما داشته باشند»
همانطور که ما در شماره ی 8  چرتیک بیان کردیم ؛ امامزاده هادی (ع) با داشتن مزایایی از جمله  طبیعت زیبا، چشم انداز کم نظیر، گردشگران زیاد و از همه مهم تر شأن خود  بارگاه مطهر ، پتانسیل این را دارد که به یک مکان زیارتی – تفریحی بی نظیر تبدیل شود. همچنین اشاره کردیم که اگر این اتفاق بیفتد – که البته درآن زمان رؤیایی بیش نبود ! – امامزاده کلیدی می شود برای توسعه ی چنار.
حالا که این رؤیا تا مرز واقعیت پیش آمده، خوب است بدانیم که گسترش و رسیدگی به صحن امامزاده با جذب گردشگران بیشتر به چنار باعث اشتغالزایی می شود. مثلاً حمل و نقل رونق می گیرد، باعث ساخت مکان های اقامتی و تفریحی ، تعمیرگاه و فروشگاه های متعدد و ... می شود. در نتیجه زمین های اطراف امامزاده می تواند کاربرد تجاری پیدا کند. همچنین موقعیتی خوب را برای مغازه داران و ساکنان مسیر امامزاده، در درجه اول و نیز کل چنار  رقم می زند.

 

امامزاده هادی (ع)

 






موضوع مطلب :

          
پنج شنبه 91 فروردین 3 :: 8:47 صبح

لوگو

آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 17
  • بازدید دیروز: 9
  • کل بازدیدها: 214112
  •                                  
گپ
برنامه موسسه
            
font-family: Tahoma; font-size: 8ptdiv class=div35/pb:BlogLinks/pb:BlogLinks