سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چنارستان
صفحه نخست        عناوین مطالب          نقشه سایت              ATOM            طراح قالب
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
آخرین تغییرات




    چرتیک شماره ی ۴ (چاپ دی ماه ۸۷) به بخش دانلود ها اضافه شد
درباره وبلاگ


کمک مالی

    موسسه چنارستان یک نهاد غیر دولتی است که از هیچ سازمانی حمایت مالی نمی شود و در واقع به صورت خیریه اداره می شود. از این رو یک شماره حساب جهت دریافت کمک های مردمی شما مردم خیر به موسسه برای انجام بهتر فعالیت های چنارستان اختصاص داده شد. شماره حساب ۰۳۰۸۳۴۴۳۴۱۰۰۵ به نام موسسه ی فرهنگی اجتماعی چنارستان قابل واریز در تمام شعبه های بانک ملی ایران

    

 

همایون اشرفیان- جناب استاد اشرفیان با عرض سلام و تشکراز اینکه وقت خودتون روبه ما اختصاص دادین ازشما میخوایم خودتون رو معرفی کنید.

بنام خدا بنده همایون اشرفیان هستم . درتاریخ 2/7/1353 در روستای چنار به دنیا اومدم . تاسن 12سالگی را در کردم . با اتمام تحصیلات دوره راهنمایی جهت کار به تهران رفتم وفعالیت هنری و ورزشی ام نیز از آنجا آغاز شد . سال 78 ازدواج کردم . دارای دو فرزند به نامهای آریا وآرین هستم آریا فرزند بزرگترم 12سال دارد ، رشته سنتورکار میکند و درورزش نیز در رشته شنا فعالیت دارد . و درحال حاضر در شهرک فرهنگیان اسدآباد سکونت دارم .

-  چطور شدکه به ورزش رو آوردید وبه بوکس علاقمند شدید؟

سال68 بود که یک شب از دلتنگی به پارک لاله تهران رو آوردم . عده ای را درگوشه ای از پارک دیدم که مخفیانه در حال تمرین بوکس میباشند (چون در ورزش بوکس غیر مجاز بود) . به تماشای تمرین آنها نشستم که مربی آنها به من گفت : آیادوست داری با ماتمرین کنی؟ من هم که علاقمند بودم پاسخ مثبت گفتم واز شب بعد به آنها پیوستم . 

پس از آزادشدن بوکس وارد باشگاه " رنگین کمان" شدم . سال 70-69 سرباز بودم . بعداز سربازی در اسدآباد به تمرین مشغول شدم . الگوی من در بوکس انوشیروان نوری قهرمان جهان و المپیک میباشد .

- تاکنون در زمان بازی و مربیگری چه عناوینی کسب کرده اید؟

درزمان بازی: همانطورکه اشاره کردم بعداز سربازی در اسدآباد مشغول تمرین شدم و درمسابقات اسدآباد به مقام اول ودوم دست پیدا کردم بعد به تهران رفتم ودرکنارکار به تمرین بوکس پرداختم . از سال 73تا 76 در مسابقات تهران مقام دوم و سوم را کسب نمودم . همچنین مقام اول ، دوم وسوم مسابقات ناحیه جنوب غرب تهران را نیز دارا میباشم . دو دوره درسالهای 74 تا 76 به مسابقات انتخابی تیم ملی دعوت شدم و دوبار نیزبه اردوی تیم ملی دعوت شدم ولی سابقه بازی در تیم ملی را ندارم . 

درزمان مربیگری: درسال 78 از تربیت بدنی اسدآباد مجوز آموزش گرفتم اما مجوز رسمی مربیگری را درسال 88 اخذ نمودم . الان نیزمربی ونیز رییس هیأت بوکس اسدآباد میباشم. 

سه دوره مسابقات استانی شرکت کرده ام (رده های نوجوانان ،جوانان، بزرگسالان )که در نوجوانان دو نفر از شاگردانم مقام اول استانی ودو نفر مقام دوم را کسب نموده اند.ویکی از آنها(رضا موذن)به مسابقات کشوری در گرگان دعوت شد که در این مسابقات مدال برنز را کسب کرد.در جوانان مقامی کسب نشد ولی در بزرگسالان از چهار شاگرد سه مقام اول استانی کسب شدکه یکی از آنها به مسابقات کشوری انتخابی تیم ملی در آبادان دعوت شد ،در این مسابقات بنده به آبادان اعزام شدم وبه عنوان تکنیکی ترین مربی انتخاب شدم.

- آیا حامی ومشوقی در ورزش داشتید؟

حامی نداشتم و ورزش من در اوایل بیشتر با مخالفت خانواده مواجه می شد ولی بهترین موشق و مربی من "حافظ غیرتمند " می باشد که در حال حاضر تیم ملی آلمان را هدایت می کند.هر چه از بوکس دارم از ایشان دارم در دوران ورزشی از کسانی چون آقای کیانی ،آرامی ،ابولقاسم صادقی (رئیس اسبق فدراسیون بوکس ایران ویکی از چهار داور برتر بوکس جهان )،صفدر محمدی وفرج روز بهانی از اسداباد بهره گرفتم.

- بهترین وبدترین خاطر? ورزشیتان؟

بدترین خاطره : فوت پدرم و نرفتن به مسابقات بین المللی و اردوی تیم ملی به دلیل مصدومیت. 


مسابقات انتخابی تیم ملی

(مسابقات انتخابی تیم ملی)


بهترین  خاطره: آشنایی با حافظ غیرتمند.

- استعداد بچه های چنار رادر زمینه های رزمی چگونه می بینید؟

از نظر ضریب هوشی از تمام منطقه بالاترند تنها زمینه ی فرهنگی مناسبی برای فعالیت در چنار ودایر کردن رشته های رزمی نیست واینکه این ورزش را به دید هنر نگاه نمی کنند.

- در کنار ورزش به چه فعالیت هایی می پردازید؟

در گذشته کار آزاد داشتم. الان 17 سال است که به موسیقی سنتی می پردازم. ساز کار می کنم. اولین ساز ونیز ساز اصلی من تار است .ونیز سه تار،ویلون،سنتوروپیانو نیز کار می کنم.

نزد استادانی چون سیامک اختری(همدان)ویلون- استاد آزاده فر مدرس دانشکد? هنر دانشگاه تهران وآقای کلاچی در همدان سنتور- دو سال نیز نزد آقای هوشنگ ظریف رئیس انجمن موسیقی ایران تار وسه تار کار کردم .پیانو را بدون استاد کار می کنم. دنباله رو کار هنری و ورزشی ام پسرم آریا وبرادرم سعید می باشد که ضرب را تمام کرده، در رشت? بکس مشغول است ودانشجوی کارشناسی ارشد رشت? باستانشناسی دانشگاه گرگان می باشد.


کلاس درس با استاد هوشنگ ظریف

(کلاس درس با استاد هوشنگ ظریف)



- سخن پایانی:

شما جوانان چنار وهیئت تحریری? نشری? چرتیک حرکت فرهنگی خیلی بزرگی را آغاز کرده اید که شاید در حال حاضر از دید خیلی ها چشم گیر نیست.من به کارتان خیلی اعتقاد دارم وبرایتان آرزوی موفقیت می کنم.

آرزوی من برای مردم چنار سلامتی جوانان چنار، به دور از اعتیاد واینکه روزی از نظر فرهنگی در شرایطی قرار گیرد که بتوانم آموخته های خود را در اختیار بچه های چنار قرار دهم.

 

تهیه کننده : بهنام کاظمی

 




موضوع مطلب :

          
چهارشنبه 90 اسفند 17 :: 3:29 عصر

لوگو

آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 20
  • بازدید دیروز: 9
  • کل بازدیدها: 214115
  •                                  
گپ
برنامه موسسه
            
font-family: Tahoma; font-size: 8ptdiv class=div35/pb:BlogLinks/pb:BlogLinks