سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چنارستان
صفحه نخست        عناوین مطالب          نقشه سایت              ATOM            طراح قالب
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
آخرین تغییرات




    چرتیک شماره ی ۴ (چاپ دی ماه ۸۷) به بخش دانلود ها اضافه شد
درباره وبلاگ


کمک مالی

    موسسه چنارستان یک نهاد غیر دولتی است که از هیچ سازمانی حمایت مالی نمی شود و در واقع به صورت خیریه اداره می شود. از این رو یک شماره حساب جهت دریافت کمک های مردمی شما مردم خیر به موسسه برای انجام بهتر فعالیت های چنارستان اختصاص داده شد. شماره حساب ۰۳۰۸۳۴۴۳۴۱۰۰۵ به نام موسسه ی فرهنگی اجتماعی چنارستان قابل واریز در تمام شعبه های بانک ملی ایران

    


روزها در پس هم در گذرند و من هنوز سر در گمم تا دلیلی برای نوشتن یا بهتر بگویم بهانه ای برای نوشتن داشته باشم. پس چه بهانه ای بهتر و قشنگ تر از سرزمینم ... روستایی که نیمه ی گمشده ام را در وجودش یافتم ... نمی دانم از چه بنویسم از غیرت غیرتمندانش، از مهربانی هایش یا از دنیای ساده ی صداقت مردمانش، چنار من تو با شکوه و عظمتت به مردم فهماندی که امید هنوز زنده است و چه قشنگ امیدوارمان کردی در فصلی که دلمان به اندازه ی تمام فصل های دنیا گرفته بود.
در بیکران این هیاهوی پر از فریب در پس کدامین سایه سار جستجویت کنم؟ آن زمان که دریای دلهای مردمانت طوفانی می شود همه در آغوش یاد تو غزل میگن مثل هرسال ... راستی میشه کسی رو که روزی بر شانه های دلش گریسته ای از یاد ببری؟ و هرگاه که می خندی غم پنهانی را در ورای خنده ات می بینم که دلم را به درد می آورد با من از غم هایت بگو تا رهایت کنند آنگاه با هم با خنده ای از دل بگرییم.
وقتی که در کوچه های بی کسی و غربت پرسه زنان به سوی ناکجاآباد براه بودیم، و در آن غربت آباد که گوشه گوشه اش بوی دلتنگی می داد، و در آن ظلم آبادی که حتی به ماهی کوچک حوضچه یمان هم رحم نکردند و در آن غریب آباد که رسم این است... دروغ زیباست، صداقت مسخره و چه سخت و دشوار بود نشکستن. در آن آشفته بازار ... و این زمان شکوه پرمهر ، صفای پرجلال تو ای چنار مهربانم ما را از خواب غفلت بیدار کرد و به ما راه زندگی آموخت.
کاش تا همیشه مست فرجاده ی تو باشم به من بگو چقدر راه باقی است تا به جاده ی تو برسم ...
و در آخر یاد من دادی که یادم باشد کاری نکنم که به قانون زمینت بر بخورد
یاد من باشد تنها نیستم ... یاد من باشد هر چه پروانه که می افتد در آب زود بردارم.  

 




موضوع مطلب :

          
چهارشنبه 90 اسفند 10 :: 3:11 عصر

لوگو

آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 6
  • بازدید دیروز: 9
  • کل بازدیدها: 214101
  •                                  
گپ
برنامه موسسه
            
font-family: Tahoma; font-size: 8ptdiv class=div35/pb:BlogLinks/pb:BlogLinks