سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چنارستان
صفحه نخست        عناوین مطالب          نقشه سایت              ATOM            طراح قالب
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
آخرین تغییرات




    چرتیک شماره ی ۴ (چاپ دی ماه ۸۷) به بخش دانلود ها اضافه شد
درباره وبلاگ


کمک مالی

    موسسه چنارستان یک نهاد غیر دولتی است که از هیچ سازمانی حمایت مالی نمی شود و در واقع به صورت خیریه اداره می شود. از این رو یک شماره حساب جهت دریافت کمک های مردمی شما مردم خیر به موسسه برای انجام بهتر فعالیت های چنارستان اختصاص داده شد. شماره حساب ۰۳۰۸۳۴۴۳۴۱۰۰۵ به نام موسسه ی فرهنگی اجتماعی چنارستان قابل واریز در تمام شعبه های بانک ملی ایران

    

اولش که وارد  شدیم بیشتر شبیه انباری بود تا باشگاه. معلوم بود که کار زیاد داره و ما وقت زیادی نداشتیم...! به یاد بچه هایی بودیم که توی کوچه ها پرسه می زدن و مدت ها بود که از باشگاه و روزهای خوش تمرین محروم شده بودن ...

 ساعت هاست که می­گذره و بچّه ها مشغول کارند : مجتبی روی میله های متصل به سقف سالنه و مشغول تعمیر سقف ! افشین با شیرهای داغون آب کلنجار می­ره. هادی پنجره های بدون شیشه رو اندازه می­گیره. حمزه و صادق تشک ها رو جمع می­کنن. سعید توی گرد و خاک گم شده. چیزی که پیدا نیست ولی گویا مشغول جارو کردنه...! حالا خوبیت نداره که آدم بعضی چیزا رو بگه که مثلا من و افشین سه ساعته حموم و دست­شویی می­شوریم! سعید می­گه : « برم تی پلاستیکی بیارم ؟ خیلی بهتره ، هم می­شوره هم خشک می کنه و هم آب ها رو هل می­ده بیرون » صادق می­گه : « خب پس برو اون رو بیار بذار اینجا تا ما بریم دیگه! » ! !

 بچه ها رو که نگاه می­کنی انگار نه انگار که ساعت هاست دارن کار می­کنن. رد پای خستگی رو توی چهره شون نمی­شه دید. پر از شور و انرژی­اند. همه دارن به یک عشق کار می کنن :« باشگاه کشتی بعد از یک سال دوباره راه می افته.»

و راه افتاد . . . مؤسّسه­ی چنارستان با اداره­ی تربیت بدنی اسدآباد قرارداد بسته که مسئولیت باشگاه کشتی چنار رو بر عهده بگیره. اعضای مؤسّسه با این که ایّام عید بود اومدن و باشگاه رو سر و سامون دادن و الان یه ماهه که کشتی توی باشگاه شروع شده. بچه های شما دوباره از کوچه ها به باشگاه برگشتن و این بزرگترین شادی، پاداش و افتخار ماست. اگه از زحمات بچه های مؤسّسه گفتیم خدانکرده برای خودستایی نبود فقط خواستیم عشق خالص این بچه ها رو به چنار و چناری به تصویر بکشیم.

 

... امروز که این مطلب رو توی سایت گذاشتیم یک ماه از آغاز به کار باشگاه چنارستان می گذره. دو تا از بچه های باشگاه - آقایان محمد مرسلی و افشین فضلی - بعد از همین یک ماه تمرین، توی شهرستان مقام آوردن و به مرحله ی استانی راه پیدا کردن !

فرهاد مرسلی هم به باشگاه برگشته و در کنار علیرضا رضاییان کار مربی  گری باشگاه چنار رو بر عهده دارن.   

                         

                           تصاویری از مراحل کار و راه اندازی دوباره ی باشگاه                                                          

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




موضوع مطلب : موسسه, گزارش برنامه

          
شنبه 88 اردیبهشت 26 :: 12:47 عصر

لوگو

آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 38
  • بازدید دیروز: 12
  • کل بازدیدها: 214305
  •                                  
گپ
برنامه موسسه
            
font-family: Tahoma; font-size: 8ptdiv class=div35/pb:BlogLinks/pb:BlogLinks